piątek, 25 czerwca 2010

Zakończenie. ;(

Sory, że tak długo nie pisałem. Nie miałem do tego głowy.

Dzisiaj było zakończenie... :[ smutnooo, bo szóste klasy idą do gimnazjum, i już nie będziemy się z nimi widzieć w szkole !! Ja nie chcę wakacji, bo niektórych osób mi będzie brakowało..
Niby jak to będzie wyglądało bez kilku osób, jak będą wyglądać przerwy.. ?!
Wszyscy się przytulali niektóre osoby to nawet płakali, ale mi nie wolno było, bo przecież jestem chłopakiem, też miałem ochotę uściskać lubiane przeze mnie osoby, które bardzo lubię. Będzie mi bez nich smutno... Jestem wrażliwy, lecz potrafię być mało wrażliwy, skromny ( czasem ), zabawny, wesoły, koleżeński, itp.. itd..
Trochę się zrobiło smutno ! ;( ;( ;( ;(
Mama mnie przegania z komputera żebym szedł już spać. No więc idę " papapapa " :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz