czwartek, 8 lipca 2010

BaSsssEn !!

Cześć, dzisiaj o 12.00 może trochę po idę na basen. Basen mam u siebie przed blokiem xP ( Fajnie co nie?? )

W sobotę jadę do Gdańska, do mojej cioci oraz także do kuzynka : ** To już za 2 dni... A ja nie mam nic kupione i zrobione. Jadę tam na 2 tygodnie, mam nadzieję, że się trochę opalę ;))
Dziś jeszcze nie wiem w co się ubiorę jestem jeszcze w piżamie, nie mam w ogóle do tego głowy. :D

VVeronika nie odpisuje mi na GG, ok spoko jeżeli nie to nie.. :|

Przed wczoraj był mecz Urugwaj : Holandia było 3 : 2, Holandia wygrała ! ! !
Wczoraj był też mecz Hiszpania : Niemcy było 1 : 0, Hiszpania wygrała ! ! !
To były półfinały, wiemy już jakie są wyniki więc Holandia i Hiszpania zagrają w FINALE Mistrzostw Świata w piłce nożnej 2010.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz