czwartek, 10 czerwca 2010

Słoneczny czwartek.

Jezu co za upał !!!!!!!!!!!!!!!
Jest tak bardzo gorąco że nie ma się ochoty na wychodzenie z domu.. ;(
Co dziś robiłem.. ? Dużo rzeczy, na pewno wszystkiego nie zdążę wypisać bo jestem śpiący. ;D
Pierwszą rzeczą jest to że oglądałem serial " Czarodziejki " na Polsacie o 13.00.
Drugą rzeczą jest to że miałem zamiar przebierać się w różne ciuchy, dziadek miał fajną koszule szkoda, że za dużą... :(
Myślałem, że do tej koszuli założę czarne rurki z ZARY, okulary zerówki i trampki.. :(
Ale to nic, były lepsze rzeczy, które mi się dzisiaj przytrafiły. ;)
Dawno nie rozmawiałem z Weroniką, jeżeli to czytasz to odezwij się do mnie na GG. Proszę !
Lubię Cię. Bardzo. A jeszcze bardziej się cieszę, że mogę Cię lubić. ^^
Dziewczyny są jak czekolada: słodka lub gorzka, pełna tajemnic, nieprzewidywalna. Budzi emocje, dodaje smaku, jest wyjątkowa - bo niepowtarzalna. Ona chyba taka jest. Za krótko się znamy abym mógł pisać o niej dużo, ale wiem jedno mamy wiele wspólnego. ; *
Będę dbał o tą przyjaźń, mam nadzieję, że Ona też... :) :) :) :) :) :)

Muszę już kończyć, napiszę jeszcze o tym jak ubierać się na lato. ;d

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz