środa, 16 czerwca 2010

Cytaty, tymbarki.

Ale te mecze są teraz ciekawe. !!! Dopóki nie zakładałem się z WeroO, to mówiłem " Boże znów ten mecz " :) A teraz Z miłą chęcią go oglądam.
Chciałbym napisać dzisiaj w tym poście o różnych cytatach, opisach na GG, cytaty z pod tymbarków.
Więc zaczynajmy !!

1. Rysując na kartce marzenia uwierzyłem, że się spełnią... :*
2. Bo uśmiech nic nie kosztuje ; *
3. Czy świat czeka na takich jak Ja i Ty. ?
4. Bo z Tobą za rękę iść przez świat.! **
5. Czy jesteśmy dla siebie stworzeni. ?
6. ..nigdy nie patrz wstecz i tak nie będzie tak jak było kiedyś..
7. Pyta miłość przyjaźń: po co ty w ogóle istniejesz ? - żeby łagodzić ból , który Ty zostawiasz !
8. Lubię Cię. Bardzo. A jeszcze bardziej się cieszę, że mogę Cię lubić.
9. W moim zwariowanym świecie normalna jest już tylko nie normalność ; *
10. -Chodź pomogę Ci. Podaj rękę.
-Ale...
-No dalej, zaufaj mi.
-Ale jak coś pójdzie nie tak, Ty też...
-To spadniemy razem..."

A teraz Opisy z tymbarków. !!

1. CIAMCIARAMCIA. ;d
2. Dajesz
3. Ale o co kaman ?
4. Śmiejmy się razem.
5. To co masz zrobić dziś zrób dziś.
6. Nie daj się
7. Wszystko jest możliwe :*
8. Kocham cię jak wariat
9. Łap okazję !
10. Przytulmy się jak kiedyś.
11. Kochaj to fajne jest <3
15. Poznaj, oczaruj, uwiedź.
12. Ktoś cię kocha. :*
13. Jest git..
14. Pokaż co potrafisz.
15. Liczysz na coś ?
16. Patrz sercem.
17. TYMTYRYMTY :D
18. Cieplusie, milusie, kochane.

Mam więcej tymbarków, ale spieszę się na serial " Kiepscy " oraz na meczyk. ;d
Dla waszej wiadomości dużych kapsli bez tego uchwytu mam ponad 60, a tych małych z uchwytem 23. :P
Mówiłem lubię tymbarki. ; * :* Wręcz KOCHAM . !!!! ( nie jestem nie normalny. xd )


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz